Servis a servisné zásahy

V prípade výzvy zo strany zákazníka, alebo nami zaregistrovanej poruchy na našich zariadeniach, realizujeme výjazdový servisný zásah:

  • servisný zásah na sietovom zariadení
  • nastavovanie routrov a realizácia sietí (rozširovanie už existujúcej siete)
  • budovanie sietovej infraštruktúry podla požiadaviek zákazníka
  • riešenie problémov zo sietami

* Ak ste firma, podnik, spoločnosť a podobne, mali by ste zvážit našu ponuku pre firmy
** V prípade neoprávneného výjazdu či na žiadosť zákazníka účtujeme za výjazd 20e, +0.30e / km mimo Senca


Na prevádzke spoločnosti poskytujeme servisné práce:

  • vzdialené správa systémov
  • Servisný zásah na hardweri (PC, notebook)
  • Servisný zásah na periférnych zariadeniach
  • Diagnostika závady na zariadení bez opravy (v prípade ďalšej opravy sa diagnostika neúčtuje)
  • Inštalácia operačného systému (základná inštalácia, s dodaním PC ovládačov)
  • Inštalácia operačného systému (základná inštalácia, bez dodania PC ovládačov)
  • Zálohovanie dát (foto, dokumenty, filmy…)
  • Zálohovanie dát z nainštalovaných SW (zál. databáz, napr. z účtovníckych programov a pod.)
  • Obnova stratených dát z HDD a iných záložných médií
  • Inštalovanie iného SW (nad rámec operačného systému)
  • Odvírenie PC Inštalácia HW (komponenty do PC, tlačiareň, web kamera… )
  • Montáž PC z komponentov
  • Kompletná profylaxia PC (vyčistenie PC komponentov, premazanie pohyblivých častí)
  • Konfigurácia routera, modemu (základná konfigurácia)
  • Nadstavenie e-mail konta, konfigurácia poštového klienta (outlook, firebird a pod.)
  • Lisovanie konektoru na kábel
  • Príplatok za expresný servisný zásah na zariadenia do 4 hodín
  • Príplatok za servisný zásah na zariadení mimo otváracích hodín
  • ONLINE podpora pre našich zákazníkov internetového pripojenia